יום שני, 11 בפברואר 2013

חשוב לתת יחס לכל פציינט



חשוב לתת יחס לכל פציינט
כל חולה שמגיע עם בעיה מסוימת, קלה כחמורה, יכול לסבול לא רק ממצוקה גופנית אמיתית אלא גם מהרגשה לא נעימה שלא מתייחסים בצורה ראויה לבעייתו.
אין ספק שיש מקרים שבהם מחלה מסוימת אינה רצינית או שמקרה מסוים אינו מורכב ובעייתי כמו שהמטופל חולה.
אך אין זה אומר שיש מטופל שלא זכאי לקבל יחס בכל פנייה שלו.

הדבר הראשון שיש לעשות עם פציינט הוא פשוט להקשיב לו.
הקשבה אמיתית מתוך רצון כנה לעזור לכל מטופל היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין חיכוכים ולחצים מיותרים לבין תחילת תהליך ממוקד שבו יכולה כל בעיה לזכות לטיפול הטוב ביותר.
לכן חשוב מאוד להעניק יחס מלא לכל פציינט ולהראות לו את הכוונות האמיתיות לשנות את מצבו לטובה.


אין תגובות:

פרסום תגובה